Nekoliko jednostavnih savjeta za web dizajn kod malih poduzeća

small-business-web-designZa malo poduzeće ili tvrtku, internetska stranica je jedan od najvažnijih načina oglašavanja. Budući da posjetitelji dolaze na stranicu ne bi li dobili specifične informacije, stranica im mora omogućiti da na jednostavan način dobiju odgovore. Ako im internetska stranica pruži zadovoljavajuće odgovore, velike su šanse da će posjetitelji kupiti tu uslugu ili proizvod.

Zadovoljni korisnici znače veću prodaju usluga i robe, te je važno povesti računa o tome da je internetska stranica praktična i funkcionalna.

Za početak, najvažnije je da tvrtka istraži i odluči tko joj je ciljna skupina i kome se njihova stranica obraća. Obraća li se stranica starijoj ili mlađoj populaciji, muškarcima ili ženama? Ako se stranica treba obraćati određenoj skupini korisnika i potencijalnih kupaca, onda dizajn stranice treba biti prilagođen korisnicima koje tvrtka ima u vidu. Primjerice, ako se stranica obraća mlađoj populaciji, onda bi trebala biti kompatibilna sa smartphone uređajima.

Nakon što tvrtka privuče posjetitelje na svoju internetsku stranicu, mora se potruditi da oni dođu do odgovarajućih podataka. Dakle, posjetitelji su na stranicu došli zato što već znaju koje proizvode i usluge tvrtka nudi, a dizajn stranice mora biti dovoljno jednostavan da mogu lako pronaći podatke koje žele. U ovom slučaju vrijedi pravilo “manje je više” – poželjno je izbjegavati previše detalja koji mogu stvoriti distrakciju kod kupaca. Ako korisnik zbog previše detalja ne može odmah naći ono što želi, otići će sa stranice i informacije potražiti na boljem mjestu.

Nakon što se korisnici i potencijalni kupci nađu na stranici tvrtke, važno je da tvrtka ima strategiju: što želi dobiti od posjetitelja stranice. Želi li da ih nazovu, odmah kupe proizvod, pretplate se na bilten, povežu se s tvrtkom preko društvenih mreža? Sadržaj stranice mora nuditi odgovor na jedno od ovih pitanja.

Korisnici očekuju da stranica tvrtke sadrži isključivo najnovije i najsvježije informacije o proizvodima, a ako korisnik primijeti dulju neaktivnost i zastarjele informacije najprije će pomisliti kako je tvrtka zatvorena. Važno je svakodnevno ažurirati internetsku stranicu i nuditi najnovije informacije o proizvodu i usluzi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *