Što bi trebala sadržavati web stranica malih tvrtki?

small-business-website-examplesJedna od najvažnijih stavki kada se radi o web dizajnu za male tvrtke je svakako sadržaj web stranice. Koje podatke web stranica mora sadržavati kako bi prije svega privukla posjetitelja i ostavila pozitivan dojam?

Informacije- i to ne bilo koje informacije

Da bi sadržaj web stranice malih tvrtki bio dovoljno zanimljiv za posjetitelje, veoma je važno da sadrži kvalitetne i relevantne informacije. Na taj način će posjetitelji imati jasan uvid koju vrstu usluga pruža određena tvrtka. U suštini, posjetitelji bi samo u nekoliko klikova trebali imati jasan uvid u samo poslovanje tvrtke i na koji način se to poslovanje odvija. Pored ovih informacija, važno je istaknuti i kontakt informacije kako bi posjetitelji bili u mogućnosti dobiti dodatne informacije koje se ne nalaze na stranici. Ponekad posjetitelji stranice, vaši kupci ili korisnici vaših usluga trebaju odgovore na individualna pitanja koje će teško pronaći na stranici. Ostali podaci koji se trebaju naći na službenoj stranici vaše tvrtke su:

  • Naziv tvrtke
  • Podaci o članovima uprave
  • Sjedište tvrtke

Ažuriranje informacija

Kako se način poslovanja mijenja iz dana u dan, tako i prikazane informacije na službenoj web stranici firme moraju biti ažurirane na vrijeme ukoliko na buduće korisnike vaših usluga želite ostaviti dobar dojam i steći njihovo povjerenje. Stoga bi sve nove informacije o tvrtki trebale biti dostupne na web stranici odmah nakon što se naprave promjene.

Interakcija s posjetiteljima

Kako biste zainteresirali posjetitelje za vaše poslovanje i zadržali ih na vašoj stranici, veoma je važno da s njima ostvarite komunikaciju. Dakle, službena web stranica vaše tvrtke bi trebala imati sadržaj koji će posjetiteljima omogućiti da naruče vaš proizvod ili uslugu online. Ako pak ne želite prodavati proizvode i usluge direktno preko web stranice, u tom slučaju bi e-mail i važniji telefonski brojevi trebali biti dostupni gotovo na svakom dijelu stranice. U suštini, ukoliko nema interakcije, nema niti zarade.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *