Uobičajene greške u web dizajnu koje male tvrtke trebaju izbjegavati

avoid-these-common-web-design-mistakes-01Pri izradi web stranice treba paziti na to da bude jednostavna za uporabu, ugodna oku i zanimljiva. Nije ju potrebno natrpavati nebitnim i suvišnim sadržajem. Sadržaj treba biti lako dostupan i razumljiv.

Male tvrtke osobito trebaju biti oprezne pri izradi web stranice. Prvenstveno zbog toga što su “male” i nisu poznate korisnicima kao što su to velike tvrtke s dugogodišnjim iskustvom. Da bi privukle pozornost korisnika i budućih klijenata, male tvrtke trebaju dobru organizaciju vlastite web stranice. Sve ono što je bitno – informacije, rubrike i linkovi trebaju biti pravilno raspoređeni, lako dostupni i vidljivi.

Jedan od učestalih nedostataka web stranica je nezanimljivost. Dosadna i nezanimljiva stranica neće privući korisnike, odnosno korisnik će vrlo brzo napustiti stranicu u potrazi za nečim zanimljivijim. Stoga treba izbjegavati duge tekstove koji su nepotrebni i zamijeniti ih kratkim, zanimljivim tekstovima koji nude bitne informacije. U današnje vrijeme nitko nema vremena satima čitati nepotrebne podatke. Korištenjem naslova, podnaslova, linkova na riječima i istaknutih važnih informacija korisnika je lakše zainteresirati. Isto tako tekst treba prezentirati u odlomcima a ne u jednom komadu.

Jedna od vrlo važnih činjenica na koju svakako treba paziti pri izradi web stranice jest boja. Boje su dio svakodnevnog života i svi na njih reagiraju različito. Sa bojama ne treba pretjerivati ali treba biti oprezan s kontrastima. Važno je uskladiti boju teksta s bojom podloge stranice jer će na taj način sadržaj biti vidljiviji i čitljiviji. Vizualni dojam koji web stranica ostavlja na korisnika vrlo je bitan. Dobro je koristiti Color Contrast Tool pri odabiru boja.

Društvene mreže ne treba izbjegavati. S obzirom na veliki broj korisnika, povezanost s društvenim mrežama svakako ima pozitivan učinak na poslovanje tvrtke.

Nešto što svakako treba izbjeći je sporo učitavanje stranice i mnoštvo starih informacija. Brzim učitavanjem stranice i uvijek svježim i ažuriranim informacijama lakše je zainteresirati i zadržati korisnika. Koga može interesirati što se dogodilo prije dva mjeseca?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *