Zašto je proces istraživanja najvažniji u procesu web dizajna

intro-pageAko pitate vrhunske rukovoditelje i vlasnike tvrtki, koji je najvažniji trenutak kada se radio o web dizajnu, svaki od njih će vam reći da je to istraživanje i traženje odgovora na sva ključna pitanja vezana za poslovanje. Dakle, proces istraživanja je razumijevanje ciljeva i izazova budućih klijenata. Samo istraživanje ponekad može potrajati duže od samog dizajniranja. Od samog procesa istraživanja se može dobiti zaista mnogo informacija koje će u velikoj mjeri doprinijeti kreiranju efektivne web stranice koja će doprinijeti uspješnom poslovanju.

Detaljno istraživanje tvrtke i njenih poslovnih ciljeva

Prije nego stvorite službenu web stranicu svoje tvrtke, morate znati što, i na koji način će se na njoj prikazivati. Dakle, morate spoznati i istražiti svoje poslovne ciljeve, buduću konkurenciju, kakvo je stanje na tržištu i na koji način ćete steći povjerenje budućih klijenata. Onda, kada shvatite i dovoljno istražite prethodno navedene stavke, bit ćete u stanju da kreirate praktičnu web stranicu.

Klijenti i konkurencija

Pored shvaćanja vlastitih ciljeva, također je važno shvatiti što klijenti žele, a konkurencija nudi. Dakle, ne radi se samo o vama. U suštini, važno je kreirati stranicu koja se dopada klijentima a isto tako je moćnija od konkurencije. Jedini način da doprete i do konkurencije i do klijenata je istraživanje kako bi vam se investicija u što kraćem vremenskom periodu i isplatila.

Izrada plana

Kardinalna greška koja se pravi prilikom web dizajna je da je upravo web dizajn prvi korak koji se poduzima. Pogrešno! Prvi korak je istraživanje, a kada prikupite sve relevantne informacije slijedi izrada efektivnog plana. Jednostavno rečeno, web dizajn tim neće biti u mogućnosti kreirati dobru web stranicu ako nema dovoljno informacija, ma koliko kreativan tim bio.

Web dizajn tim

Pri odabiri web dizajn tima važno je da odaberete profesionalce koji će razumjeti vaše poslovne ciljeve i kreirati web stranicu koja odgovara vašoj tvrtki. Timu koji ne razumije način vašeg poslovanja, ciljeve i objektivu ne biste trebali povjeriti vaš novac.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *